Hemavan

Ja nyårs har nu också passerat och jag kan väl inte påstå att det nya året kunde börja på något sämre sätt.
Men som vanligt har jag väl mig själv att skylla, fast du kunde ju också ha skött det på ett lite bättre sätt. Men vad vet jag.
Jag säger alltid dumma saker i fyllan, speciellt när jag inte vet vars jag har personer.. klarar som inte av att inte veta och då blir allt fel.
Jobbigt att tycka om människor, ska ge upp killar och styra upp livet igen.
Blir nyktert nu i några veckor framöver.

Hur som haver så är jag fortfarande kvar i hemavan ,och som det känns nu så stannar jag nog kvar här några dagar till orkar som inte fara hem.
Trivs här, speciellt när man har så sjukt skönt sällskap.
Ni får livet att kännas som en lek, Johanna,Kp,Bobby & Tobbe vilka stjärnor.
Tack vare dom har jag ändå många ljuspunkter av nyårs, snacka om risiga. haha.
Dagen har vi iallafall spenderat i sängen alla 5 i en hög bara myst och sett ett ex antal filmer, där ett antal prison break avsnitt är inräknade.
Jag trivs.
Vi fick också en ny vän igår, han heter Fredrik och är fastklistrad på Kp:s ben i form av en enorm lårkaka, sjukt roligt.
Tror inte jag har skrattat så mycket på flera år, galet!

Men men ville som bara säga att jag lever och mår
och i efterskott önska alla en god fortsättning på året.
Tyck om er.

See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0