Alice In No Man´s Land.

Down the rabbit hole
I keep getting deeper
I'm on my own
Stuck here in no man's land

Am I getting warm?
Am I getting closer?
I've come this far
Can't stay here in no man's land.

_-_-_-_

Näst sista natten nu och jag börjar vara less.
Vet som inte vad jag ska roa mig med på söndagsnätterna,
har redan städat lite och plockat och donat...
ska väl dammsuga och skura och göra nattrapporterna, men det tar ju inte så långt tid.

Just nu sitter jag med musik i öronen och små nynnar samtidigt som jag surfar lite här..
men man blir ju less på det med.
Kommer väl sluta med att jag sitter med maxvolym i öronen och stirrar in i väggen och bara drömmer mig iväg.

Morgondagens mest spännande blir nog att jag & Therese ska träna FUNK ;D
haha...jag som har noll taktkänsla, men blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0