Mind your own buisness

Vilken helg detta har varit,
amazing!
:)

Haikat och vandrat i flera timmar, hur härligt som helst !
Vackert, härligt sällskap mycket skratt, träning och lagomt väder.
Min röv är sig dock inte lik idag, träningsvärk i sinne..
att gå upp för berg är inte att leka med !

Fika på IKEA, minnas sverige.. 3 blondiner i en kramfors soffa .
Köpa hem saft, chockladkaka, och lite sånt nödvändigt ;)
Fika bulle och dricka kaffe och sitta i bilkö i en timme för att ta sig in och ut.
Kamprad var en väldigt smart människa , jag önskar jag hade kommit på IKEA.

Sen hänga hos en spansk vän till Bettan, lovely.
Dock var jag helt död så när vi gick hem kl. 2 var jag helt överkörd,
en dag i ständig rörelse gör sitt :) Och jag sov som en stock!

Och idag har vi varit på marknad, jag avgudar att gå på marknad..
skulle kunna gå runt där hela dagen, fanns allt...
massa mat, kryddot, frukt osv.. och självklart massa kläder,smycken, skor, smink osv.
Till väldigt bra priser, blev inhandlat 2st bhar, 2 skjortor och ett skärp för 15euro.
My like.

Sen blev det fika och plugg..
och nu fortsätta plugg igen, prov imorgon, hatar prov!!!



Har så mycket att se framemot den kommande tiden att jag känner mig som en levande hoppborg, vill inte vara stilla det bara bubblar i mig :D
Älskar när det händer saker runt mig hela tiden !
Livet är på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0