Flamenco y Salsa

Igår var en bra dag,
soligt och varmt som Alltid här..
roligt på skolan trotts att jag fortfarande känner mig dummast i världen.
Nu hade vi iallafall en lärare som kunde förklara lite på engelska när man inte förstod.
Han skrattade gott åt mig då jag mest satt och såg ut som ett stort frågetecken :)
Synd är bara att vi har eftermiddags lektioner den här veckan, alltså från 12,30-16,30.
Då man helst av allt bara vill ligga på stranden,
men från nästa vecka blir det nog 10,00-14,00.. vilket känns perfekt.

På kvällen for vi på Flamenco och salsa kurs..höll på garva ihjäl oss!
sprang mest runt som yra hönor och skrattade och vickade lite på höfterna emellanåt ;)
Hur roligt som helst, så det blir fler gånger!

Efter kursen bjöd Cafe´ Picasso på en gratis välkomsdrink , sangria !
Mumma! Jag tog 2 för att de var så goda!
Vi satt där och surrade och skrattade till 22,30 nån gång innan pensionärerna(alltså vi)
Kände att vi var trötta och slitna.. så vi gick hem, våra inneboende hängde på och det blev lite kvällsmys hemma i läggan, jag och helene fick en sjuk skrattattack och våra inneboende trodde nog vi var höga när vi låg och kved så tårarna sprutade! Men den bjuder vi på... tyskar förstår verkligen inte svensk humor ;)

Nu kom vi just hem från gymmet där ben stod på schemat och efter dusch blir det plugg innan vi ska gå till ännu en dag i skolan! :)

Hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0