Malagalopp

De som jobbar på gymmet vi tränar på älskar oss,
och idag berättade de om ett lopp som äger rum i Malaga den 16/11 och som de verkligen tyckte vi skulle anmäla oss till, jag och Helene blev taggade till 1000 på en gång!
Detta är ju motivationen vi behöver för att få igång löpningen också.. så sagt och gjort, den 16 noviembre drar vi på oss löparskorna och vinner det där jäkla loppen! ;) pepp pepp !

Annars har dagen varit kanon bra :)
*Skolan gick bra( hade prov idag och det var inte tok svårt, stort + )
*Har nu hoppat upp en nivå, så nybörjarkurs del II ;D
*Nya inneboende, en norrman...trevlig, hans flickvän fransyska 
 ,hon har knappt hälsat, så inga kommentarer om henne än ;P
*Får även en till tyska hit ikväll, ska bli kul hon verkar väldigt trevlig.
*Strandhäng, varmt skönt och underbart som alltid :)
*Gymträning, ben så nu kan jag knappt stå.. jag och Helene är duktiga på att ta ut varandra!
*Nu matlagning till våra vänner och middag tillsamans <3
*Sen bar picasso och myskväll ute på stan.

Lovely Malaga!

Btw, har jag och Helene tagit före bilder..
bilder där vi inte är i så bra form, sen tänkte vi lägga ut efterbilder innan vi åker hem.
Så varning för lite naket ;)






Kommentarer
Postat av: therese

hahaha!! jag läste självklart "mala-galopp" hästtönt som man är !!! ;P



åh, ni verkar ha det så himla bra, så kul för er!!:):) och så underbart att kunna träna sådär mkt, ska bli spännande å se hur ni ser ut när ni kommer hem;)

coco hälsar att hon vill ha en egen häst när du kommer hem, Helene. :)

2011-09-28 @ 21:08:02
URL: http://thgustafsson.blogg.se/
Postat av: Helene

Åh äntligen någon som kommenterar. :) Jo det är riktigt härligt att ha all den tiden vi har till träning och massa roligt! Haha, jag kan ju så lite om hästar. Men hon kanske kan hänga med dig och din häst ibland iaf. :)

2011-09-29 @ 18:48:55
Postat av: M

Att springa är ett flyktbeteende, det gör man när man är rädd! =)

2011-10-01 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0