pizza night with real italian pizza

Jag och Helene är så jävla störda!
Vi får sjuka skratt attacker och har så lika humor att alla tror vi är helt sinnesrubbade!;)
Är inte ofta man skrattar så tårarna sprutar men med oss är det så varje dag and i love it!

- Helene väcker mig med walking on sunshine och oh vilken härlig dag och dansar.

-Står i köket och "pumpar baby got back" och dansar och skakar rumpa!

-När vi gjorde spanska läxan hade jag skrivit en mening där det stod: "En athlet springer över gud"
 (Tänkte skriva en en buddist ber till gud eller nått sånt)

-Jag går runt runt Helene och hon dör för hon tycker jag ser ut som Gollum ;D

-Vi kom på att det är sjukt obehagligt när någon nöffar dig i örat.

-Jag håller i allsång för alla som vill lyssna..
 de har dock inte så mycket val då det är svårt att gömma sig i läggan.

-Det blir tyst vid matbordet och jag utbrister:
 Oj vad tyst det blev och
 Sara kontrar: Ja ni tog ju en andningspaus.

osv osv... vi säger alltid bra kommentarer men jag har inte minne långt nog att komma ihåg dem ;)
Annars har dagen varit bra, varit på en superfin strand en bit utanför centrum, strosat i stan och stulit fikon från nått heligt gammalt träd utanför museum picasso, hittat världens gulligast hus som jag vill ha, haft pizza nigt med våran egna lilla italienska och bara garvat ut hjärnan ! ;D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0