Träningsvärk

Ojojoj!

Första dagen i skolan och jag har aldrig känt mig så blond förrut.
All undervisning är på spanska så när läraren went crazy och babblade och gestikulerade i rasande takt,
satt stackars Susanne som ett stort frågetecken och i chocktillstånd.
Hur ska detta gå?
Hur som så tog vi oss båda igenom 4 timmars undervisning utan att göra bort oss totalt.
Det är ju trotts allt nybörjar klass vi går, så vad kan de förvänta sig lixom?

Annars går det bra, vi har fått 2 inneboende nu i form av ett tysk par som är supergulliga,
så det känns lovande.
Vi har även skaffat oss andra vänner såklart, alla är väldigt pratsamma och sociala så det gillas starkt.
Har hängt med en italienska idag som redan lovat oss ett besök i Italien till våren ;) woho!

I övrigt är vi väldigt hurtiga, vilket får studenterna att höja ett ögonbryn eller 2.
Igår var det en 5km löprunda i 37 graders värme vilket kändes i skallen efter..grym huvudvärk vill jag lova!

Och idag införskaffades ett gymkort och en helkropps genomkörare utan dess like på 1,5h, kommer garanterat att kännas imorgon.

Och för er som är intresserade av vädret här i Malaga kan jag meddela att vädret är obeskrivligt soligt och varmt.. dog av värmeslag idag! Tänk er ett litet klassrum med 6 personer i , inget fönter öppet ingen aircondition och solen som lyste rätt på min rygg och en temp ute på ca.40grader.. jag var dyngsur! Men man ska ju inte klaga...

Näe nu blir det att göra lite deberes=hemläxa!


Hola guapa!

Svettas?Jag?Näää!

Kommentarer
Postat av: nino

hejaheja =) Vad kul för er,jag hoppas ju att ni kan prata flytande sen! heheh



puss på er

2011-09-13 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0